Arkisto

NYT OSTETTAVISSA !

Hattu ry:n joulukortit ! Hinta 1,50 €/ kappale.

Myytävänä järjestötalo Kolomosessa ja eri tilaisuuksissa.

Seuraavana Savonlinnan Talent- tapahtumassa Kulttuurikellarissa maanantaina 2.12. kello 15-20.

Korttien tilaus alla olevasta linkistä.

Luovutustilaisuudessa shekkiä kannattelevat BLC Telecomin toimitusjohtaja Hannu Väänänen (vas), myyntipäällikkö Paula Muhonen, HaTTunarikan hanketyöntekijä Mirja Turkka ja HaTTu ry:n sihteeri Jukka Nokelainen

BLC Telecom luovutti 2500 €:n joululahjan HaTTu ry:lle

Savonlinnan seutukunnalla kattavat ja korkealaatuiset tietoliikenne-, puhelin- ja televisiopalvelut tarjoava BLC Telecom ohjasi yrityslahjojensa joululahjarahan 2500 € hyväntekeväisyysjärjestö Savonlinnan HaTTu ry:lle.

Luovutustilaisuudessa BLC Telecomin toimitusjohtaja Hannu Väänänen korosti paikallisen toiminnan tukemisen merkityksellisyyttä Savonlinnan seudun elinvoimaa lisäävänä toimintana. ”BLC on ollut mukana savonlinnalaisten arjessa ja juhlassa jo 130 vuoden ajan. Tämä on luonteva kanava tukea ja auttaa savonlinnalaisia lapsia ja nuoria”, Väänänen toteaa.

”HaTTu ry:n toiminta vähävaraisten perheiden lasten ja nuorten tukemisessa lisää tasa-arvoisuutta. Meille nämä ovat tärkeitä arvoja”, myyntipäällikkö Paula Muhonen lisää.

HaTTu ry:n puolesta lahjaa vastaanottamassa olivat sihteeri Jukka Nokelainen ja HaTTunarikan hanketyöntekijä Mirja Turkka. ”HaTTu ry on kiitollinen kaikista toimintaamme kohdistuvista avustuksista”, Jukka Nokelainen kertoo. Kaikki HaTTu Ry:lle lahjoitetut varat menevät täysimääräisenä lasten ja nuorten harrastustoiminnan avustuksiin.

HaTTu ry:n viikko käyntiin mukavasti — Suur-Savon Sähkö lahjoitti hyväntekeväisyysjärjestölle 2500 euroa.

Lue Itä-Savon juttu tästä.

Lue Savonmaan juttu tästä.

HaTTunarikan hanketyöntekijä Mirja Turkka (vas.), Suur-Savon Sähkön liiketoimintajohtaja Heikki Tirkkonen, HaTTu ry:n puheenjohtaja Tommi Tuunainen ja viestintäpäällikkö Johanna Rautio aloittivat viikon hyvää tehden

Perheen elokuvapäivä lauantai 14.12. 2019

Savon Kinot Oy, Savonlinnan HaTTu ry ja Vuoden iskät ry tarjosivat lauantaina savonlinnalaisille perheille Gorki- kuningattaren koira-  elokuvanäytöksen popcorneineen. Tunnelma oli jännittävä, ainakin perheen pienimpien taholta.

HYVIÄ UUTISIA!

Seppo Pennanen lahjoitti 10000€.

Seppo Pennanen lahjoitti 10.000€. Lahjoittaja kuvassa toinen vasemmalta.

Hyväntekeväisyystapahtuma NAURUTALAKOOT Kulttuurikellarissa sunnuntaina sai taas hyvälle mielelle. Hyvää tekevää yleisöä saapui kiitettävästi, ohjelma oli monipuolinen ja viihdyttävä parituntinen kokonaisuus.
Kiitokset tapahtumaan saapuneelle yleisölle.
Kiitokset esiintyjille ja talkoolaisille, jotka kaikki tekivät hyvää korvauksetta.
Esiintyjinä: taikuritohtori Opa Rissanen, Linna La Swing, Savonlinnan teatterin Tittiryhmä, Seppo Pennanen ja Juha Taskinen.
Tekniikasta huolehti ammattitaidolla Janze, tapahtuman juonsi Hannu "Hanski" Härkönen, tapahtuman talkoolaisina Sanna, Mervi ja Mirja.
ISO KIITOS KAIKILLE!

Tiede- ja kulttuuriministeri Hanna Kosonen kävi tutustumassa Savonlinnan HaTTu ry:n toimintamalliin, jossa tuetaan vähävaraisten perheiden lapsia ja nuoria heidän harrastetoiminnassaan. Hallitus on valmistelemassa harrastetakuun toimintamallia Suomeen.

VUODEN ENSIMMÄISET HARRASTEAVUSTUKSET JAETTU HAKEMUSTEN PERUSTEELLA

Savonlinnan HaTTu ry on jakanut vuoden ensimmäiset harrasteavustukset jätettyjen hakemusten perusteella. Harrasteavustusta myönnettiin 67 lapselle ja nuorelle yhteensä 15073€.

Seuraava hakemusten käsittely on 21.4. 2020. Hakea voi jatkuvasti.

VALON HEVONEN HYVÄNTEKEVÄISYYSTAPAHTUMA KERIMÄELLÄ LAUANTAINA 12.9. KLO 10- 14

Kerimäellä lauantaina 12.9 tehdään hyvää hyväntekeväisyystapahtuman merkeissä ja keräyskohteena on tällä kertaa Savonlinnan HaTTu ry. Tapahtuma järjestetään Kerimäen kirkkopuiston liepeillä klo 10-14, mukana muonittamassa Kahvila-Ravintola Kaivopirtti, poniratsastusta tarjoaa Kirsin talli, kivoja aktiviteetteja ActivityMaker, Kerimäen kappeliseurakunta suunnittelee kirkkoseikkailua lapsille ja edellisvuosien tapaan lahjoitustavaroiden huutokauppa sekä uutuutena urheilu-/harrastevälinekeräys jonne jokainen voi tuoda kotoa löytyvät ylimääräiset välineet ja lahjoittaa toisten iloksi.

Laita siis päivämäärä 12.9. jo kalenteriisi ja tutki kotoa löytyisikö jotain lahjoitettavaa!